dissabte, 18 de febrer del 2012

Carnestoltes barrufant amb els de l'Esplai

Dissabte, gran festassa de Carnestoltes a Sant Joan Despi, participant a la rua amb l'Esplai El Tricicle, amb els tiets, cosins i amics.. Ho hem passat xupi!!!

A casa de l'abuela, acabats de vestir.. Jeje, és supergraciós això d'anar tots mudats iguals.. La mama diu que no ens hem de pintar la cara, i el papi no s'ho creu... Alguna cosa passarà :)

Al tram, amb l'Ury de fons, i al costat d'uns esquimals.. Què extrany em semblava tot ..

El tiet Tomàs, m'ha construit un carrito-bolet, per que no em cansi caminant durant la rua.. M'ha costat una mica fer-hi a la idea, però un cop muntada, passo de baixar-me... Què és casa meva, eh!!!!

Per berenar, donen galetes i xocolata.. però l'abuela m'ha portat fuet de contrabando!!!!!! Gràciessssss

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada