dijous, 28 de gener del 2010

Presentació

Hola!! Em dic Maria i vaig arribar al món fa just 2 mesos, el passat 28 de novembre, a les 0:50, fent molt feliços als meus papis, família i amics.

Durant les primeres setmanes tothom ha coincidit que m'assemblo molt al meu papi i al cosí Isaac, però poc a poc, sembla que tinc una retirada a la mami.. Què en penseu??

Aquesta sóc jo a la sala de parts, al bressolet de l'habitació de l'hospital i en braços del meu papi.




Al llarg d'aquests dos mesos, poc a poc, vaig coneixent els meus papis, i també als avis, besavies, tiets i cosins, de Vallirana, Sant Joan i Xixona... Sort que ha estat Nadal i he pogut conéixer gairebé a tothom ben aviat.. Aqui surto amb els meus papis, celebrant la Nit de Nadal, i amb el meu amic Nico, en la cavalcada de Reis






Els papis han descobert que m'agrada mol anar en cotxe i en el meu cotxet, oi que se'm veu contenta??


Ara ja em coneixeu una miqueta.. així que dia a dia aniré explicant-vos què faig i com vaig creixent, perque em seguiu de ben a prop.. Us deixo, que vaig a fer nones. Que descanseu!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada